جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

از کجا کپسول نسپرسو اصل خریداری کنیم؟

  • تاریخ نشر : آبان 29, 1402
  • نویسنده : شعبه آنلاین مارکتو

کپسول نسپرسو اصل

نسپرسو یکی از مطرح ترین برندهای تولید قهوه است، که کمپانی اصلی آن در کشور سوئیس قرار دارد. این کمپانی با تولید کپسول های قهوه، پودر قهوه لازم برای یک وعده را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. کپسول های قهوه نسپرسو از نظر طعم دارای طعم های مختلفی هستند که بسته به ذائقه مصرف کننده قابل انتخاب است. برای آماده سازی قهوه با کمک کپسول نسپرسو کافیست فقط یک دستگاه نسپرسو ساز در اختیار داشته باشید. کپسول های نسپرسو به دلیل تحولات عظیمی که در صنعت قهوه ایجاد کرده اند کمک می کنند، تا بهترین و با کیفیت ترین قهوه جهان در فنجان شما باشد. اما نکته ای که در زمان تهیه کپسول قهوه مهم است، تهیه کپسول نسپرسو اصل است.

برای آشنایی با روش تهیه کپسول نسپرسو اصل و برندهای معروف کپسول نسپرسو تا انتهای مطلب همراه، سوپر مارکت آنلاین مارکتو؛ عرضه کننده محصولات خوراکی خارجی صددرصد اصل باشید. 

کپسول قهوه

تاریخچه نسپرسو

نسپرسو یک برند ناب و شگفت انگیز در دنیای قهوه است که با گذشت زمان علاقمندان زیادی را مجذوب خود کرده است. در اصل این عطر و بوی قهوه های اصل جهان است که توانسته نسپرسو را در نظر مصرف کننده منحصر به فرد جلوه بدهد. حال اگر بخواهیم تاریخچه این برند فوق العاده را در صنعت قهوه بررسی کنیم، باید به سال 1976 برگردیم. زمانی که اریک فاور کارمند و ماهرترین کارشناس نستله، ایده خلق کپسول های قهوه را مطرح نمود. جالب است بدانید که وجود کپسول های قهوه باعث شد تا ایده دستگاه های نپسرسو ساز هم شکل بگیرد. دستگاه های نسپرسو ساز و کپسول های قهوه در کنارهم کمک می کنند تا فرآیند آماده سازی قهوه به حداقل ترین زمان برسد.

کپسول نسپرسو اصل چیست؟

کپسول قهوه، یک محفظه سرو تکی برای قهوه اسپرسو است که با دستگاه های مخصوص آماده می شود. در واقع کپسول قهوه نسپرسو یک ظرف کوچک است، که قهوه های اصیل عربیکا و روبوستا در درون آن جای دارد. این کپسول ها در یک قالبی با پوشش آلومیینیومی با روکش پلمپ شده آلومینیوم تولید می شوند. علت استفاده از آلومینیوم برای پوشش کپسول ها، قابلیت حفظ عطر و طعم قهوه به کمک آلومینیوم در دراز مدت است.

از سمت دیگر تنوع طعم در کپسول های قهوه نسپرسو باعث شده تا هرفرد بتواند مطابق با ذائقه خود یکی از آن ها را انتخاب کند. نکته ای که در محبوبیت کپسول های قهوه نسپرسو بسیار تاثیرگذار بوده است، عدم نیاز به فرآیند اندازه گیری، تمپ و… برای آماده سازی قهوه است. از سمت دیگر میزان متغیر پودرهای قهوه در این کپسول ها منجر شده تا هر فرد نسبت به تعداد فنجان های دلخواه، کپسول مدنظر را تهیه کند.

برندهای معروف کپسول قهوه

کپسول های نسپرسو در ابتدا فقط به صورت انحصاری و با نام نسپرسو تولید و عرضه می شدند، اما به مرور زمان شرکت هایی مانند استارباکس، جاکوبز، تاجمیری، سایلین، لور و… به عرضه این کپسول ها پرداختند.

کپسول نسپرسو اصل

ویژگی های کپسول نسپرسو اصل

مراحل تولید کپسول نسپرسو اصل دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر محصول های مشابه متمایز می کند، از جمله:

  • انتخاب بهترین دانه های قهوه توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای.
  • مورد بررسی قرار گرفتن کیفیت مراحل روست و پودر کردن دانه های قهوه در حین تولید.
  • مورد بررسی قرار گرفتن طعم های تمامی کپسول ها از نظر تلخی، ترشی، شیرینی، میزان کافئین و…

از کجا کپسول نسپرسو اصل خریداری کنیم؟

کپسول های قهوه نسپرسو از جمله محبوب ترین محصولات در صنعت قهوه است که باید از فضاهای معتبر تهیه و خریداری شوند، اما چرا؟ کپسول قهوه به دلیل مشتریان زیادی که دارد ممکن است به صورت غیر اورجینال هم در بازار وجود داشته باشد. بنابراین لازم است تا از فروشگاه های معتبر تهیه شود. از جهت دیگر کپسول نسپرسو اصل، تولید سوئیس است و باید محصولی که مشتری خریداری می کند از کشور مبدا باشد. یکی از راه هایی که به تهیه کپسول نپسرسو اصل کمک می کند، فروشگاه اینترنتی مارکتو است که با تهیه و خرید خوراکی های خارجی اورجینال از وارد کننده سبب شده تا کپسول های قهوه نسپرسو به راحتی در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

جمع بندی

کپسول قهوه یک محصول ممتاز و بی نظیر در دنیای نوشیدنی ها است که با طعم های متنوع، توانسته مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود بکشاند. اما هر برند کپسول قهوه برای نوشیدن مناسب نیست. کپسول نسپرسو اصل یکی از برترین محصولاتی است که لذت نوشیدن قهوه های اصیل عربیکا و روبوستا را به همراه دارد. اما یکی از چالش هایی که ممکن است برای قهوه خورها به وجود بیاید، خرید کپسول نسپرسو اصل است، که باید بگوییم با کمک فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی مارکتو این مشکل حل شده است. سوپر مارکت آنلاین مارکتو، با خرید مستقیم از وارد کننده، امکان خرید مواد غذایی خارجی اصل را به صورت اینترنتی فراهم آورده است.