جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

انواع کره بادام زمینی جیف

  • تاریخ نشر : فروردین 14, 1403
  • نویسنده : شعبه آنلاین مارکتو

انواع کره بادام زمینی جیف

صبحانه از مهم ترین و اصلی ترین وعده های غذایی است، که باید به صورت جدی به آن توجه شود. همه ما تقریبا صبحانه را معادل نون، پنیر و گردو می دانیم، اما یکی از لذیذترین خوراکی هایی که می توان به وعده صبحانه اضافه نمود، کره بادام زمینی است. کره بادام زمینی، یک محصول فوق العاده با چربی منحصر به فرد است که علاوه بر تامین انرژی روزانه، خواص فوق العاده ای هم دارد. یکی از برندهایی که در زمینه تولید انواع کره بادام زمینی موفق عمل کرده، جیف است. تولید انواع کره بادام زمینی جیف توسط این کمپانی دست مصرف کننده را برای انتخاب باز گذاشته است، حتی افراد دارای رژیم های لاغری و قند هم می توانند در بین محصولات جیف انتخاب ویژه ای داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با انواع کره بادام زمینی جیف تا انتهای مطلب همراه سوپر مارکت آنلاین مارکتو باشید.

کالاهای سوپر مارکت

همه چیز درباره JIF

جیف یک برند بی نظیر و مطرح در بین برندهای تولیده کننده انواع کره بادام زمینی است، که در سطح جهانی مشتری دارد. در واقع جیف یک برند تولید کننده کره بادام زمینی های مختلف در کشور آمریکا است که با انتخاب بهترین و مرغوب ترین بادام های زمینی جهان، توانسته به شهرت بین المللی برسد.

خواص کره های بادام زمینی جیف

به طور حتم افرادی که به دنبال لاغری هستند، مصرف کره بادام زمینی را معادل با چاقی و اضافه وزن می دانند. شاید در نگاه اول این دید درست باشد، اما باید این نوید را بدهیم که در کره های بادام زمینی جیف مقادیر زیادی پروتئین قرار دارد، که همین امر می تواند به تامین نیاز روز بدن و ایجاد حس سیری و جلوگیری از ریزه خواری کمک کند.

از دیگر خواص مصرف کره های بادام زمینی، افزایش مقاومت استخوان ها، سم زدایی بدن و افزایش بهره هوشی در بین کودکان است. از طرفی وجود کره بادام زمینی رژیمی جیف برای افرادی هم که از بیماری دیابت رنج می برند بسیار مناسب است.

انواع کره بادام زمینی جیف

کره بادام زمینی جیف در یک دسته بندی کلی به سه دسته، ساده، کرانچی و اکسترا کرانچی دسته بندی می شود.

کره بادام زمینی ساده جیف: کره صبحانه ساده جیف، یک کره ی تولید شده از بادام زمینی مرغوب است، که با درب قرمز رنگ در بازار موجود می باشد. این کره به هنگام باز کردن درب شبیه یک خمیر کاملا یک دست است.

انواع کره بادام زمینی ساده جیف عبارتست از:

  • کره بادام زمینی جیف کرمی مدل Reduced Fat. (این کره نسبت به جیف معمولی 25 درصد چربی کمتری داشته و فاقد گلوتن است.)
انواع کره بادام زمینی جیف
  • کره بادام زمینی جیف قرمز Jif Creamy. (کره ساده بادام زمینی جیف دارای پروتئین فراوان و سرشار از کلسیم، آهن، فیبر رژیمی و… است.)
  • کره بادام زمینی جیف کرمی مدل Simply. (این کره یکی از مدل های رژیمی کره های جیف است که به دلیل داشتن شکر کم بسیار مناسب افراد دارای رژیم لاغری است.)

کره بادام زمینی کرانچی جیف: اگر هرجایی با نام کره بادام زمینی کرانچی رو به رو شدید بدانید که این کره دارای تکه های خرد شده بادام زمینی است که به خوبی در هنگام خوردن زیر دندان حس می شود. از مهم ترین وجه تمایز این کره با دیگر کره های بادام زمینی جیف، درب آبی رنگ آن است.

کره بادام زمینی اکسترا کرانچی جیف: کره بادام زمینی اکسترا کرانچی، کره ای با طعم لذیذ خامه و تکه های بادام زمینی است که به دلیل کنترل گرسنگی برای ورزشکاران و بدنسازان بسیار مناسب است. از مهم ترین ویژگی های این کره، کالری قابل توجه آن است.

تنوع محصولات تولیدی برند جیف به قدری زیاد است، که به جرات می توانیم بگوییم برای تمامی سلیقه ها یک محصول فوق العاده دارد.

تفاوت کره بادام زمینی خارجی اصل جیف با تقلبی

جیف از برندهای نام آشنا و پرطرفدار در جهان است که بسیاری از افراد سودجو را تشویق می کند تا برای کسب منفعت و تقلید به دنبال تولید محصولات تقلبی با این نام برند باشند. اما ما در این بخش روش هایی را معرفی می کنیم تا طبق آن کره بادام زمینی جیف خارجی اصل را به خوبی تشخیص بدهید.

  • توجه به بسته بندی: بسته محصولات اصل کره بادام زمینی جیف، دارای المان هایی است که آشنایی با آن ها کمک به تشخیص اصلی بودن آن می کند. مانند: برچسب محصول با مشخصات کامل، نشان های امنیتی و نام برند تولید کننده بدون هیچ تغییری.
  • شماره سریال: کره های بادام زمینی جیف دارای شماره سریال هایی هستند با کمک وب سایت رسمی جیف، قابل شناسایی هستند.
  • تاریخ انقضا: از دیگر مواردی که به تشخیص کره بادام زمینی اصل کمک می کند، تاریخ انقضای آن است. تاریخ انقضای درج شده بر روی بسته بندی کره های جیف اصل، کاملا برای مصرف کننده خوانا و واضح است. در صورت مخدوش بودن تاریخ انقضا یا عدم درج آن حکایت از تقلبی بودن آن محصول دارد.

جیف های درب قرمز و با درب آبی جیف چه تفاوتی دارند؟

همان طور که در دو بخش قبل متوجه شدید، عمده تفاوت کره های درب قرمز و درب آبی وجود تکه های بادام زمینی در کره های درب آبی است. بنابراین کره های درب قرمز حالت کرمی، صاف و یکدست داشته و کره های درب آبی همراه با تکه هایی کوچکی از بادام زمینی است که در هنگام میل کردن به خوبی در زیر دندان ها حس می شوند.

جمع بندی

کره بادام زمینی یک محصول مغذی با طعم خامه و کرم لذیذ است، که میل کردن آن مصرف کننده را سرشار از انرژی می کند. اما نکته ای که در خرید انواع کره بادام زمینی بسیار اهمیت دارد، توجه به نام برند است. برند جیف به نوعی تاج دار برندهای تولید کننده کره بادام زمینی است که احترام به سلیقه مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. از طرفی خرید انواع کره بادام زمینی جیف به صورت اصل ممکن است برای برخی مصرف کنندگان چالش برانگیز باشد. در همین راستا فروشگاه تخصصی محصولات بهداشتی و خوراکی خارجی مارکتو با خرید مستقیم از وارد کننده امکان خرید اینترنتی مواد غذایی خارجی اصل اعم از انواع کره بادام زمینی خارجی را بهترین قیمت فراهم آورده است.