جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

روش خرید بهترین برند پودر قهوه سرد

  • تاریخ نشر : فروردین 21, 1403
  • نویسنده : شعبه آنلاین مارکتو

بهترین برند پودر قهوه سرد

همیشه برای رفع خستگی نوشیدن قهوه یا چای گرم جوابگو نیست. برخی اوقات به ویژه فصل گرم تابستان، هیچ چیزی بیشتر از یک نوشیدنی خنک نمی تواند لذت بخش باشد. حال چه بهتر که این نوشیدنی گوارا، طعمی از کافئین را برای دوستداران قهوه به همراه داشته باشد. شاید تا به حال با عبارتی مانند قهوه سرد یا آیس کافی رو به رو شده باشید. آیس کافی یا قهوه سرد، نوشیدنی خنک اما بر پایه قهوه است، که نوشیدن آن در فصول گرم بسیار لذت بخش است. در همین راستا برندهای مختلفی با تولید پودر قهوه سرد تلاش کردند، تا جهت رفاه حال مشتریان گام بزرگی بردارند، مانند علی کافه و نسکافه که دو تا از بهترین برند پودر قهوه سرد در جهان به حساب می آیند.

البته علی کافه و نسکافه فقط دو تا از برندهای نام آشنا در زمینه تولید پودر قهوه سرد هستند. برای آشنایی با بهترین برند پودر قهوه سرد و خرید آن تا انتهای مطلب همراه سوپر مارکت آنلاین مارکتو باشید.

قهوه فوری

قهوه سرد چیست؟

قهوه سرد، به ترکیب قهوه آسیاب شده با یخ یا شیر سرد گفته می شود. نکته جالب در این قهوه، سنت شکنی در مصرف قهوه به صورت گرم است. ترکیبات مهم آیس کافی که در پودر قهوه های سرد موجود است، عبارتست از، قهوه و شکر که به همراه شیر سرد یا آب یخ سرو می شود.

انواع قهوه سرد موجود در کافی شاپ ها که زمان زیادی را برای آماده سازی نیاز دارند، عبارتست از:

  • قهوه سرد تایلندی
  • فراپاچینو قهوه سرد خانگی
  • قهوه سرد فراپه یونانی
  • قهوه سرد آلمانی
  • قهوه سرد کاناریو
  • و…
بهترین برند پودر قهوه سرد

بهترین برندهای تولید کننده پودر قهوه سرد

در زمینه تولید انواع پودر قهوه فوری برندهای زیادی فعالیت دارند، اما از مهم ترین انواع پودر قهوه سرد که در بازار موجود است می توانیم به دو مورد زیر اشاره کنیم.

  • پودر مخلوط قهوه فوری کلاسیک آیس نسکافه

نسکافه، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده پودر قهوه است که ید طولایی در تولید محصولات متنوع دارد. پودر مخلوط قهوه فوری کلاسیک آیس نسکافه از برجسته ترین محصولات این برند است، که طعم مطبوع و ملایمی را به مصرف کننده به ارمغان می آورد.

  • پودر قهوه سرد علی کافه Alicafe

Alicafe French Roast Iced Coffee Packet یا پودر قهوه سرد علی کافه، از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا که به روش فرانسوی دم کشیده تولید می شود. در حقیقت این قهوه تداعی کننده یک طعم غنی و دودی با طعم اصیل قهوه اسپرسو است، که می تواند هر کسی را درون طعم و رایحه منحصر به فرد خود غرق کند.

روش آماده سازی قهوه سرد

از آن جایی که پودرهای فوری قهوه نیاز به دم آوری ندارند، به راحتی قابل آماده سازی هستند. به همین جهت برای آماده سازی پودر قهوه سرد آماده فقط به 150 سی سی شیر سرد یا مخلوط آب و یخ نیاز است. البته مخلوط آب و یخ باید حجم کمتری داشته باشد، چرا که ذوب شدن یخ می تواند طعم غلیظ قهوه را از بین ببرد.

روش خرید بهترین برند پودر قهوه سرد

همان طور که در بخش های پیشین اشاره کردیم، برندهای گوناگونی در زمینه تولید انواع پودر قهوه فعالیت دارند. اما از آن جایی که بیشترین برندهای تولید کننده باکیفیت  انواع پودر قهوه خارجی هستند، باید از فروشگاه های معتبر تهیه شوند. سوپر مارکت آنلاین مارکتو یک فروشگاه معتبر و فعال در زمینه  فروش اینترنتی مواد غذایی اورجینال است که با خرید مستقیم از وارد کننده بهترین و باکیفیت ترین پودر قهوه های فوری را از دیگر کشورها تهیه و به مشتریان خود در ایران با بهترین قیمت عرضه می کنند.

جمع بندی

امروزه تنوع بالای قهوه و طعم های بی نظیر آن ها بر کسی پوشیده نیست. برخی از افراد هستند که حتی با وجود علاقه به قهوه، از گرمای آن گریزان هستند. یکی از نوشیدنی های لذیذی که در کنار طعم قهوه، گرمای بدن را نیز خارج می کند، قهوه سرد است. از آن جایی که نحوه آماده سازی قهوه سرد به روش کارخانه ای کمی زمان بر است، پودر قهوه سرد موجود در بازار این زمان را به 3 دقیقه رسانده است. از طرفی تهیه و خرید بهترین برند پودر قهوه سرد به صورت اورجینال شاید کمی سخت به نظر برسد، اما باید بگوییم با وجود فروشگاه هایی مانند، فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی مارکتو این خرید به کار راحت مبدل شده است. کافیست به صفحه وب سایت مارکتو مراجعه و پودر قهوه سرد علی کافه و پودر قهوه فوری کلاسیک آیس نسکافه را به صورت اصل خریداری کنید.