جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

بهترین برندهای تولید کننده قهوه های بدون کافئین

  • تاریخ نشر : فروردین 28, 1403
  • نویسنده : شعبه آنلاین مارکتو

قهوه های بدون کافئین

همیشه مصرف قهوه، معادل با مصرف کافئین بالا بوده است. به جرات می توانیم بگوییم که محبوبیت بالای قهوه در گرو همین مقدار کافئین موجود در قهوه است، چرا که کافئین منجر به انرژی زایی و بیداری در شب می شود. اما از طرفی برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت به کافئین مجبور هستند، قید نوشیدن قهوه را بزنند. ولی باید به چنین افرادی مژده بدهیم که، قهوه هایی در صنعت قهوه و توسط برندهای بزرگ تولید می شوند، که به طور کامل کافئین زدایی می شود.  قهوه های بدون کافئین به قهوه هایی اطلاق می شود، که میزان کافئین موجود در دانه های آن قبل از روست کاری و آسیاب به طور کامل از بین می رود. بنابراین، این قهوه مناسب افراد حساس به کافئین است.

حال به منظور آشنایی با بهترین برندهای تولید کننده قهوه های بدون کافئین، تا انتهای مطلب همراه سوپرمارکت آنلاین مارکتو باشید.

قهوه بدون کافئین چیست؟

افراد زیادی هستند که با مصرف کافئین به مقدار زیاد، دچار سردرد و یا عوارض دیگری می شوند که ترجیح می دهند از نوشیدنی مورد علاقه خود صرف نظر کنند. در همین راستا برندهای بزرگی مانند استارباکس یا لاوازا و … تلاش کردند تا با تولید قهوه دیکف یا  decaffeinated coffee، مشکل چنین افرادی را حل کنند. اگر چه روند کافئین زدایی تا حدود زیادی منجر به حذف کافئین در قهوه می شود، اما حدودا 3% کافئین در این قهوه ها باقی می ماند. البته این سه درصد به قدری ناچیز است که نمی تواند بر مصرف کننده تاثیر سوئی بذارد. در واقع کافئین موجود در یک فنجان قهوه معمولی، برابر است با حدود ده الی 20 فنجان قهوه فاقد کافئین.

 حتی جالب است بدانید که روند و پروسه کافئین زدایی به هیچ وجه بر طعم و کیفیت قهوه اثر گذار نیست و فرد مصرف کننده می تواند از طعم دلخواه خود به خوبی لذت ببرد.

قهوه های بدون کافئین

قهوه های فاقد کافئین برای چه کسانی مناسب است؟

اگرچه مصرف قهوه فاقد کافئین برای هیچ کس منع مصرف ندارد، اما بعضی از افراد به دلیل شرایط جسمی ویژه ای که دارند، باید از نوع قهوه دیکف استفاده کنند تا قهوه معمولی، مانند:

  • افرادی که در هضم غذا دچار مشکل هستند.
  • افرادی که دچار سندروم روده تحریک پذیر یا رفلاکس معده هستند.
  • خانم های باردار و شیرده.
  • خانم هایی که قصد بارداری دارند. (کافئین بالا، منجر به کاهش شانس بارداری می شود.)
  • افرادی که دچار اضطراب هستند.
  • اشخاصی که از بی خوابی زیاد رنج می برند.
  • افرادی که به بیماری های قلبی عروقی مبتلا هستند.

بهترین برندهای تولید کننده قهوه های بدون کافئین

همان طور که در بخش های پیشین بیان کردیم، برندهای بزرگی در راستای خدمت به مشتریان خود دست به تولید انواع قهوه بدون کافئین زده اند، مانند:

قهوه لاوازا فاقد کافئین مدل اینتنسو

قهوه آسیاب شده Lavazza Dek Intenso، یک ترکیب غنی از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا است که طعم چوب های معطر و کارامل را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. در این قهوه روند کافئین زدایی به صورتی بوده که طعم قهوه تحت شعاع قرار نگیرد.

قهوه لاوازا فاقد کافئین مدل کلاسیکو

قهوه فاقد کافئین کلاسیکو لاوازا، مخلوطی از قهوه عربیکا 70% و روبوستا 30% است، این ترکیب تجربه ای منحصر به فرد از طعم شکلات و فندق را برای مصرف کننده رقم می زند.

کپسول قهوه استارباکس مدل اسپرسو روست بدون کافئین Decaf Espresso Roast

قهوه کپسولی استارباکس مدل اسپرسو روست بدون کافئین، یک قهوه لذیذ با شیرینی غنی و طعم کارامل است، که برای افراد حساس به کافئین، حس نوشیدن یک قهوه کافی شاپی را القا می کند.

کپسول قهوه بدون کافئین نسکافه مدل کلمبیا

قهوه کپسولی فاقد کافئین نسکافه، نشأت گرفته از مناطق کوهستانی کلمبیا است که نت هایی از میوه را در طعم خود گنجانده است.

کپسول قهوه جاکوبز مدل دکافئین لانگو Decaffeinato Lungo

Decaffeinato Lungo، محصولی از جاکوبر برند معتبر آلمانی است. این قهوه طعمی از ادویه جات و چوب را به همراه دارد.

جمع بندی

لذت نوشیدن قهوه برای همه امکان پذیر است، حتی برای کسانی که در مصرف کافئین محدودیت دارند. توصیه ما به کسانی که از مصرف کافئین بیم دارند، مصرف قهوه های فاقد کافئین یا قهوه های بدون کافئین است. از طرفی برندهای معتبری تلاش کردند تا با حفظ کیفیت قهوه، بهترین و مطلوب ترین قهوه های بدون کافئین را عرضه کنند. در همین راستا فروشگاه تخصصی محصولات خوراکی خارجی مارکتو، با خرید مستقیم از وارد کننده بهترین برندهای تولید کننده قهوه های بدون کافئین را با نازلترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.