جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

منظور از محصولات ته لنجی چیست؟

  • تاریخ نشر : اسفند 1, 1402
  • نویسنده : شعبه آنلاین مارکتو

محصولات ته لنجی

از دیرباز تاکنون محصولات خارجی، طرفداران زیادی داشته اند. اما برخی از محدودیت ها از قبیل قیمت  بالا یا عدم دسترسی به آن ها باعث شده تا برخی امکان خرید محصولات خارجی را نداشته باشند. یکی از راه هایی که به وارد نمودن کالاهای خارجی اصل و اورجینال کمک می کند، وارد کردن محصولات ته لنجی است. محصولات ته لنجی به محصولاتی اطلاق می شود، که صاحبان لنج با کسب مجوز، می توانند نسبت به ورود کالای دیگر کشور ها اقدام کنند. جالب است بگوییم که مزایای خرید کالای ته لنجی به قدری زیاد است، که هر فرد را تشویق می کند حتما نسبت به خرید این گونه کالاها اقدام کند. کلیه محصولات خوراکی خارجی یا بهداشتی اصل از کشورهای مبدا تنها یکی از مزایای واردات کالا با لنج است.

کالاهای سوپر مارکت

همراه سوپر مارکت آنلاین مارکتو؛ فروشگاه محصولات غذایی خارجی ته لنجی باشید، تا با محصولات ته لنجی و خرید این گونه کالاها آشنا شوید.

منظور از محصولات ته لنجی چیست؟

واردات کالا با لنج، وارد کردن محصول به دست ملوانان است. از آن جایی که جنوب کشور ایران، با آب های آزاد جهان ارتباط دارد، وارد کردن محصولات ته لنجی در شهرهای جنوبی رواج بیشتری دارد. در تصدیق جمله قبل باید بگوییم که بزرگ ترین بازارهای ته لنجی در ماهشهر، آبادان، اهواز، بوشهر، بندر گناور و دیلم قرار دارند.

 به عبارت دیگر، محصولات ته لنجی، یک امتیاز بی نظیر از سمت دولت برای ساحل نشینان است تا بتوانند بدین وسیله، امور معشیتی زندگی خود را به خوبی بگذارنند. اما از طرفی طبق قوانین گمرکی، صاحبان لنج می توانند به صورت سالانه 6 بار کالا به میزان 1500 دلار وارد کنند.

چه کالاهایی قانونی از واردات ته لنجی می شوند؟

برای برخی از افراد ممکن است پیش بیاید این است که آیا ورود کالاهای ته لنجی قانونی است؟ باید در پاسخ بگوییم بله، نه تنها ورود کالاهای ته لنجی در صورت کسب مجوز قانونی است، بلکه ورود تمامی کالاها به واسطه لنج امکان پذیر است. مطابق با قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران، همه کالاها، اعم از کلیه مواد غذایی های خارجی اورجینال، محصولات بهداشتی خارجی، پوشاک، لوازم برقی، قطعات خودرو، اسباب بازی و… می توانند توسط ملوانان به کشور ایران وارد شوند.

محصولات ته لنجی

مزایای خرید کالای ته لنجی

همه ما تا به حال از اطرافیان خود شنیده ایم، که برای تهیه جهیزیه یا خوراکی های اصل و یا خریدهای عمده به بندرهای تجاری جنوب ایران سفر کرده اند. پس خرید این محصولات دارای مزایای زیادی است که افراد زیادی را تشویق به سفرهای طولانی مدت می کند. از جمله مزایای خرید کالاهای ته لنجی عبارتست از:

  • تنوع بالای محصولات خارجی. (انواع قهوه، انواع خوراکی، انواع پاستیل و…)
  • تنوع بالای برندها. (ممکن است برخی از برندها در استان های بزرگ به وفور قابل دسترسی نباشند.)
  • پایین بودن قیمت تمام شده. (یکی از دلایل اصلی تحمل سفرهای طولانی مدت توسط مردم، خرید کالاهای بی نظیر با قیمت های فوق العاده است.)
  • اورجینال بودن تمامی محصولات. (در بین محصولات ته لنجی به ندرت پیش می آید که یک محصول فیک یا غیر اصل باشد.)

مزیت واردات کالا با لنج

جالب است بدانید که ورود کالا با لنج نه تنها برای مصرف کنندگان بلکه برای وارد کننده هم از مزیت ویژه ای برخودار است. اصلی ترین مزیت واردات کالا با لنج،  عدم واریز مبلغ ترخیص کالا به گمرک است. پس شیوه ورود محصول با لنج یکی از مطمئن ترین راه هایی است که بین تاجران بسیار طرفدار دارد. در واقع در این روش وارد کننده ملوانی از پرداخت هرگونه مالیات یا ترخیص گمرکی معاف است.

جمع بندی

خرید محصولات خارجی اصل با بهترین قیمت یکی از ایده آل ترین گزینه هایی است که هر فرد به دنبال آن است. خرید محصولات ته لنجی، یکی از شیوه های مطمئن در زمینه خرید خوراکی های خارجی اورجینال و مواد غذایی های لوکس خارجی است، که به دست ملوانان جنوب کشور امکان پذیر است.

اما مگر هر فرد در سال چقدر می تواند به جنوب سفر کرده و خرید های خود را انجام دهد؟ قطعا بیشتر از 2 بار برای مسافت های طولانی خواهد بود. برای حل مشکل خرید محصولات ته لنجی، پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی مارکتو است. این فروشگاه با خرید مستقیم از وارد کننده تلاش می کند، تا مواد غذایی خارجی صد در صد اصل را با نازل ترین قیمت در اختیار هموطنان خود قرار بدهد.